Det kom med posten!

bok

Idag fick jag en glad överraskning med posten. En bok! Kära, Inger tycker att vi ska få ut så mycket som möjligt för vår lägenhet och skickade en bok med massor av tips. Den verkar faktiskt riktigt bra. Den är skriven av Reva Hallbäck, Jessica Hoffman och Susanne Brolin.

Idag har jag haft seminarium från 8-10 och sen gick jag hem och slog mig ned framför datorn med en kopp kaffe. Daniel kommer inte hem förren tio ikväll så jag kan sitta här hela långa dagen om jag vill. Men det ska jag inte, en kort vända på stan får det nog bli, handla lite mat och köpa glögg till imorgon. Jag tror faktiskt att jag ska göra glöggsangria efter
favvo-kocken Leilas recept. Vi bjöd farbror O och fru M på det förra året och det var uppskattat.

Till det ska jag bjuda på lite kryddnötter som jag gjorde igår kväll. Det är ett så himla bra julgodis. Kaloririkt men nyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback