Bäbis!!!

HALLÅ!

Kajsa har fått en bäbis! Jack heter han och föddes i går kväll vid tiotiden.  3,5kg och 53 cm lång är killen.
Själv hoppar och studsar jag. Jag har ju (nästan) blivit moster.
Ja, fast jag och Kajsa inte ses så ofta längre, hon har ju inte bott i Sverige på flera år, så är hon ju en då den som jag växt upp med som min syster. Och det kommer hon alltid att vara.

Nu är hon mamma också! Det är knäppast av allt! 




bäbis
foto:
www.isa.se



Nu måste vi bara få iväg presenten som vi köpt till honom. Innan vi visste att det var en Jack som skulle komma till världen. Vi ville köpa någon som kan hänga med ett tag och som är svenskt (de bor ju i Belgien). Det blev en filt med det lilla spöket laban på. Ursöt.

laban
foto: söderköpings bio.

En ny människa. Det är häftigt!


Kommentarer
Postat av: Elise

Grattis Kajsa! :D Hade allt gått bra? Visst är det häftigt, en ny människa. :) Du får gratta henne från mig. :)

2006-11-28 @ 15:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback