Färgtema

När Isa var här förra helgen frågade hon oss vad vi skulle ha för färgtema på bröllopet. Ja... hm... rosa är fint och lila och lime och svart och... Isa har en limegrön klänning så... Och så ska ju helst allt matcha varandra. Allt från inbjudningskort och dukning, brudbukett och brudgummens underkläder.  

Så igår började jag surfa efter fina dukningar för lite inspiration till vårt färgtema men jag hittade ingenting jag gillade. Jag frågade Daniel om han hade några idéer och hur han såg framför sig att dukningen skulle se ut. Det gjorde han inte. Och faktiskt inte jag heller. Det står helt stilla. Visst har vi lite förslag och idéer om vad vi vill ha. Men vi har inget färgtema! Så igår fattades beslutet att vi skippa det. Vi tar det vi tycker är fint och hoppas att det inte ser förjävligt ut ihop!

Detta ser ju inte förjävligt ut. Det är fint. Men också lite väl...
flaskalampaglasbröllop vid havet
Foto: skönahem

Jag har inte hittat en enda dukning som jag tänk: Det här är fint, det här är genomförbart så här vill jag ha det. Fast jag har ju inte hittat nån jag gillar som är helt galet ogenomförbart heller. Färgtema eller inte.
Fast bilden ovan gör ju att man lite längtar efter ett litet bröllop på en brygga nån stans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback