Glöggprovning

Nu är det bestämt att det blir glöggprovning på lördag. Då får alla som kommer ta med en flaska glögg på två och något glöggigt/adventigt tilltugg och så får alla smaka. Undrar vad jag ska ta med? Pepparkakor och ost är redan upptaget. Någon som har en bra idé?

glögg
foto: vinochsprit

Kanske blir det Blossas årsglögg med smak av lingon och enbär vi tar med. Vi har redan tjuvsmakat och den är riktigt god tycker jag. Det ska bli kul.

Hade just bestämt mig för att vara en dålig student idag och skolka från föreläsningen. Det var endå inget obligatoriskt. Så jag slår på datorn för att sitta och surfa lite och sen jobba ett tag. Då läser jag mailen och ser att föreläsningen är inställd! Vilket flyt. Men så klart har min grupp bestämt att vi ska träffas i alla fall. Så nu måste jag slänga på mig kläder och flyga iväg i rasande fart. Jag tycker att jag har världens bästa grupp men just nu kunde de fått vara lite mindre morgonpigga :P

Kommentarer
Postat av: Lottis

Om jag hade glöggfest och ni skulle komma skulle jag tvinga er att göra kanderade mandlar......

2006-11-27 @ 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback