Jag är trött

Klockan är sju och jag är helt slut! Det finns ingen direkt anledning till det heller. Vi gick inte upp förren halv tio då vi båda sov ordentligt för första gången på hela veckan. Vi tog det lugnt hela förmiddagen och letade lägenheter på internet och jag gjorde müsli.

Så började vi leka med inbjudningskorten till bröllopet. Vi kom på att om vi ska flytta och greja så är det lika bra att börja med det medan vi kan. Vi hade redan en start men det är svårt att få allt på rätt plats när man jobbar i word. Tillslut blev det bra. Vi är nöjda.


Jag klädde inte på mig förren vid tre när vi gick ut på stan. Vi köpte några julklappar och var sin kalender för 2007. Det var inte hysteriskt med folk på stan och de spelade lite julmusik. Rätt mysigt faktiskt. De har pyntat gågatan och det regnade i alla fall inte.

Hemma igen har vi städat lite, lagat mat och jag har gjort kryddnötter. Och nu är jag så trött! Jag ser inte fram emot mitt seminarium imorgon kl. 8.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback