Julstämning

Jag blev så glad när jag såg den här bilden på housdoctor. Den granen är verkligen härlig. Det behöver inte vara perfekt för att vara fint.

gran

Daniels mamma Inger har varit och hälsat på i veckan. Vi har gått i alla inredningsbutiker i hela Umeå tror jag. Vi var helt slut på kvällen. Daniel fick stanna hemma för han hade tröttnat efter några minuter i första affären. Han var glad att han slapp följa med. 

Daniel kom och mötte oss lagom för att gå och fika. Inger fick sin älskade chokladkaffe till slut. 1/3 aspresso, 1/3 choklad och 1/3 mjölk. Fast dem kunde inte lova att det var de exakta propotionerna. Det blev dock godkänt av Inger.

I affärerna har julstämningen börjat sprida sig. Man slipper julmusiken än så länge. Det är bara mysigt att gå och kolla på alla fina saker på hyllorna. Speciellt om man går mitt på dagen under veckan när man inte behöver trängas.

Kommentarer
Postat av: Elise

Hehe, känner igen det där med att tröttna i första affären... ;) Och här är det inte BARA John som tröttnar, utan även en liten 2,5åring. ;)
Härlig gran verkligen! Jag skulle inte vilja ha den hemma (fast vi har nog ingen gran alls! *grina*) men det är som du säger, det behöver inte vara perfekt. :)

2006-11-28 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback