Pappersköp

Idag har jag och Daniel varit på Sandbergs pappershandel. En väldigt mysig liten butik men väldigt trevlig personal. Jag vill köpa allt i hela butiken man blir så inspirerad men det blev inte allting. Där har vi nu köpt papper till inbjudningskort och festprogram till bröllopet. Vi ska börja testa oss fram. Lite embossingpulver och embosspennor blev det också så nu ska det lekas.

Vidare beställde vi stämpel och stämpeldyna på
shop.papprika.se
På papprika finns massor av fina stämplar. Och jag har nu letat runt ganska mycket på många internetbutiker utan inte hittat vad vi letat efter förren jag hamnade där.

brudpar 
Foto: shop.papprika.se
(fast inte just denna)

Hur det hela går till, att embossa och så har jag hittat på www.pyssel.net där finns mycket tips och trix.

Kommentarer
Postat av: Syster

Hej Sys, vilken härlig pysselhemsida du hittat. Men ta bort www i länken (så funkar den som det ska). Hoppas att ni har det bra.

2006-11-16 @ 11:31:00
Postat av: mrspitepalt

Sandbergs papper, ligger den i Uppsala? Det finns ju supermycket roligt pyssel. Jag har varit på Papprikas butik också, den var bra.

2006-11-27 @ 17:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback