Tänk att få ett riktigt brev...

Vilken lycka det är att få ett riktigt brev som dimper ner i brevlådan. Det var länge sen. Att få mail är ju trevligt men det är ju inte ett riktigt brev, ett som man kan hålla i och spara i en låda.


julmärken

Posten har massor av fina frimärken som man kan köpa på deras hemsida: www.posten.se

Så jag vill uppmana alla att skicka ett julbrev i december istället för bara ett julkort (eller värra, ett e-kort). Portot är det samma men glädjen så mycket större. För det är väl inte bara jag som saknar ett "riktigt brev"?

frimärken

Kommentarer
Postat av: Elise

Åh, du får gärna skriva brev till mig! :D Så lovar jag att skriva tillbaka. :)
Jag älskar också att få brev. Just nu skickas det väldigt mycket paket iaf, men det är ju bara till traderakunder...
Men julkort kommer du nog att få ändå, har ju köpt såna fina julkort i år igen och dessutom stöder man cancerfonden. :)

2006-11-14 @ 18:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback