Tårtdekorationer

Att sätta ett brudpar på toppen av tårtan är ju egentligen rätt konstigt. Något oätbart, ofta rätt fult stående på en underbart god tårta. Något som dessutom ska likna det brudpar som ju finns i samma rum "in real life".

Jag vet inte om vi ska ha en eller inte. Blivande svärmor I har ansvaret över vår tårta och det känns väldigt, väldigt tryggt. Hon säger att om tårtan är fint dekorerad så behöver man inget brudpar på toppen. Jag håller med.

Men jag kan förstå de som tycker att det är kul också.

När jag surfat runt och letat lite olika alternativ har jag tyckt att de flesta tårtdekorationer faktiskt är väldigt fula men här kommer de finaste/roligaste jag hittat:
t?rtdekorationcaketopper
skelletparasiatiskt par
porslinsparstrandpar

brudparen kommer från:
www.shoppingbutiken.se
www.weddingstar.com

Kommentarer
Postat av: vendeley

näg g's kusin gifte sig hade dom ett fint brudpar gjort i marsipan. Det var två små figurer som man bara såg fötterna på under en hatt och en slöja. det var fint och ätligt. ;)

Postat av: Lina

Vad lustigt, den uppe i högra hörnet tittade jag på igår och tänkte att en sådan skulle kunna få stå på vår tårta! Lagom enkelt :)

2007-04-19 @ 15:22:49
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Ida

Hej!



Vart har du hittat skelett-brudparet? Vi har letat länge efter nått liknande!



Tacksam för svar!



/Ida

2009-11-07 @ 01:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback