En utmaning

Jag har blivit utmanad av Mrs Pitepalt!
Det var ganska svårt för det var lätt att skriva känslor och tankar istället för just fakta och vanor.

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i kommentarrutorna på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade 

1. Det första jag gör på morgonen är att slå på datorn.

2. När jag är ensam hemma har jag teven på, inte radion, jag vill inte bli pratad till som radion gör utan bara ha röster i bakgrunden.

3. Jag har slutat lyssna på musik. Det finns ingenting nytt jag tycker om. Nästan.

4. Jag säger att ett av mina intressen är att läsa men numera läser jag bara på semestern.

5. Ganska ofta funderar jag på om jag valt helt fel yrke (men det kanske hör till när man bara har en termin kvar).

6. Jag tänker att de som ( speciellt de som känt mig förut) hittar min blogg måste få en väldigt konstig bild av mig. Det är ju inte hela jag.

7.  Jag kan inte göra inbakade flätor.

8. Jag har lätt att ge upp när jag inte klarar en sak på en gång. Men jag jobbar på det.

Jag utmanar:
Västmanländskan
Vendeley
Sofie (så att du uppdaterar din blogg nån gång :))
Odlingspyssel
Soffy
Kajsa
En hemmafru

och den som vill men lämna en länk :)

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

OK - jag nappade :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback