Höstmode?

Usch, jag tycker att det är så svårt. Jag skulle behöva en personal shopper. Vad skönt det skulle vara! Min stil, om man nu kan kalla det för stil, är så spretig. Man vill ju vara snygg.

- Malin! Hjälp!

På Le redoute kan man göra ett stiltest. En aning enkelspårigt men lite kul. Man svarar på några frågor om sin livsstil och klädval och man får försöka välja alternativ så det går åt rätt håll. T.ex. så svarade jag att jag hellre åker till Gotland och cyklar på semestern än All inclusive i Malaysia. Självklart skulle jag välja Malaysia men mitt största klädproblem är ju just hur man ska kunna vara snygg och aktiv samtidigt.

Inte helt oväntat blev jag:

höstmode

Natural attitude

Sen får man olika alternativ från deras kollektion som passar ens stil.

klänningväskaskokofta


Det svåraste är skorna tycker jag. Det finns många snygga, mjuka, sköna klänningar nu och med strumpbyxor eller leggings är det ju faktiskt praktiska kläder. Men vilka skor passar till och går att gå flera timmar om dagen i?

Jag har ju faktiskt ett par stövlar liknande dessa....

sen skulle jag nog behöva ett par mer höstiga ballerinaskor än de vita jag har. Något liknande dessa kanske...

ballerina

som också är från Le redoute.

Dessutom har jag inga pengar. Och vad jag verkligen behöver är tjocktröjor.

HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Karro

inte helt otippat fick jag samma stil. tyckte väskan var superfin!!

Postat av: Evasleva

ja väskan är skitsnygga. Men för dyr för mig :(

2007-08-21 @ 09:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback