Inget dåligt samvete här inte

Jag sitter forfarande i morgonrock!

För några timmar sedan hade jag dåligt samvete för att jag inte gjorde något. Sen tänkte jag "Men jag är ju vuxen och får bestämma helt själv vad jag ska göra. Dessutom har jag ju 'semester'! Och imorgon kommer min vän I hit och då kommer jag inte kunna slöa framför datorn alls. Så jag får visst sitta och slö helt utan dåligt samvete!"

Eller hur?
Det ska bli jättekul att min vän I kommer hit. Det är hon som jag ska bo hos sen i höst. Det ser ju förjävligt ut hemma hos oss, inte bara för att jag sitter i morgonrock, eftersom vi är mitt uppe i en flytt. Men I hävdar att hon inte kommer för att se på våra saker utan för att umgås med oss. Så talar en sann vän!

ros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback