Kort med embossing

Jag har gjort tre små kort som ska följa med några flaskor sprit från Grekland. Ja, lite sent men vi har inte haft tid att träffa vännerna än.

Jag tycker att det är ganska svårt att emobssa. Jag får inte bort pulvret som hamnar utanför. När jag försöker blåsa eller slå lite på baksidan av kortet brukar det alltid följa med lite av det pulvret som faktiskt ska vara kvar!

Övning ger färdighet sägs det och jag har inte hållt på mycket alls så jag får väl helt enkelt fotsätta prova mig fram.

tackkort


Kommentarer
Postat av: MrsS

Jag är definitivt ingen fena på embossing men jag brukar ta en tunn pensel och damma bort alla överflödiga korn. Tycker att det funkar bättre än att blåsa eller knacka kortet mot bordet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback