Ny visning

Imorgon är det visning på en till lägenhet som vi verkligen vill ha!

Idag ska vi gå till banken och på våra bara knän be om ett lånelöfte. Kanske inte helt enkelt för en student och en med vikariat på 70%....

Fint väder idag i alla fall. Jag har gått två entimmes promenader i solen. Skönt! Är det lika fint imorgon ska jag ta mig till sporthallsbadet har jag tänkt. Sola och simma några längder kanske.

På Torsdag eftermiddag åker vi på minisemester till höga kusten. Vi ska gå i skogen, bo i stuga, tält, se om det finns någon svamp eller bär och avsluta med en natt på hotell i Örnsköldsvik. Ett restaurangbesök blir det också.

Men inget för dyrt bara Herr Bankman, vi sköter vår ekonomi. Vi lovar!

image525

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback