Åter vid datorn

Åter vid c-uppsatsen alltså!

Blä!

Jag måste säga att några fler dagars ledighet hade inte skadat. Nu sitter jag här med en kopp kaffe och några nötkolor och trilskas med texten. Kära D har idag förbarmat sig över mig och läst igenom texten och konstaterat:
- Det är som om två personer har skrivit det här. I enda stycket är det jättebra och i nästa förstår jag inte alls vad du hållit på med.

Kanske febern som skrivit mån tro?

Vi har hur som helst haft en fantastiskt lugn och skönt jul. Vi har kollat på film på kvällarna och sovit till tio på dagarna. Vi har ätit jättegott och mest bara latat oss. SUPERSKÖNT. Det känns som att vi håller på att ta igen denna ganska jobba höst. Jag önskar att alla andra har fått en så lugn och skön jul som vi haft hittls.

(Fast lite kan vi nog tacka förkylningen att vi verkligen har kunnat unna oss all denna vila utan dåligt samvete.)

Jag har tagit bilder med vår videokamera och den är lite jobbigare att koppla in i datorn så bilder får vänta tills jag känner att jag har mer tid.

kram, god fortsättning!

image912
iVillage

Jag frågade just min man om det fanns någon jag kunde göra för honom (han har blivit sjukare igen)
- Gå och skriv klart din uppsats, blev svaret.
- På vilket sätt blir du bättre av det?
- Är du nöjd, ostressad och klar. Då mår jag också bra!

Gulle!

Kommentarer
Postat av: Marikapå Odlingspyssel

Skinkmackor är det absolut bästa med julbordet! Vi köpte också en till skinka, bara för att det är så gott :)

Hoppas att det går bra med uppsatsskrivandet, vilket ämne skriver du i?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback