Mat, mat, mat

Ojoj, skönt att bloggpausa faktiskt. Vilan fotsätter. Idag har vi tagit en och en halv timmes promenad men annars kan jag erkänna att vi fortfarande tillbringar den mesta tiden framför en film eller med näsan i en bok. Ätandes.

I julkapp fick vi tre kokböcker!
Undert härligt! Nu lagar vi mat ur dem för fullt.

image913

Ikväll blir det en currybryta med biff ur den här boken.

image914

Igår när vi hade vännen Em på besök bjöd vi på nybakat bröd och en fantastisk räkgryta med fetaost ur den här vackra, inspirerande boken.

image916

Ur Paolos lite roliga och fina kokbok har vi inte hunnit laga något än. Men jag har hunnit läsa flera av de mysiga berättelserna ur den. Jag kunde aldrig tro för några år sedan att jag skulle tycka så bra om Paolo och hålla med honom om så mycket som jag gör. Men samma inställning till mat, det har vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback