Ålder

Vi en Skolfrökens bekännelse hittade jag Jonnas funderingar och massa roliga test.

Min syster brukar säga till mig "men du ÄR ju vuxen!" ibland när jag tänker och tycker "men lilla jag, inte ska jag, inte kan jag..." osv.
"Inte kan jag jobba med gymnasieungdomar, vi är ju lika gamla" säger jag och syster svarar "Skärp dig. Du är ju vuxen!"
"Jag har blivit så bra på att ta motgångar" säger jag och syster säger "Det är för att du är vuxen!"

Nu ska vi se hur det är med den saken:

Vuxenpoängstestet gav 13 poäng. Det är ju inte så mycket egentligen men testet "what age do you act" gav en ålder 2,5 år äldre än jag är. Jag gissar att jag föll dit på att jag gillar Rolling Stones.

Hur många poäng fick du?

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe testade What age do you act och den gissade helt rätt!

Postat av: Lottis

Jag fick 28 poäng trots att jag fuskade med frågan om resemål!!! Inte helt oväntat dock, jag har sen några år tillbaka insett att jag är rätt vuxen. Men det hindrar ju inte att man är lite barnslig ibland....

2007-02-10 @ 14:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback