Mat som vi är byggda för...

Jag är just på krigsstigen mot fett.
Fel fett.
Palmolja.
Anna Skipper som säger att vi "behöver" smör!

Jag återkommer om detta.

D är så rolig

Jag surfade runt på olika sidor och hittade bloggen kost och hälsa som skriver så  här:

"Jag skriver om kost och hälsa med tyngdpunkt på ursprunglig föda (även kallad stenålderskost, paleolitisk kost) - den mat som vi är byggda för."

"Som vi är byggde för!?!?" skriker D från tv-soffan. "Vadå? Det var den enda mat vi fick tag på och vi blev max 35 år gamla!"

Kommentarer
Postat av: mrspitepalt

I hate Anna Skipper!

2007-02-26 @ 19:00:00
Postat av: Hanna

det verkar som om Anna Skipper inte har så stor koll...

men din m2b verkar ha rolig humor

2007-02-27 @ 19:16:12
Postat av: Evasleva

Det har han! :D

2007-02-28 @ 09:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback