Myggfritt

Såg denna på re-found objects. Jag tänkte genast att en sån skulle ju vara fantastiskt att ha i Kiviniemi på sommaren. Där är myggorna en evig plåga om det nu är tillräckligt varmt för att man ska kunna äta ute i huvudtaget.


re

Sen tänkte jag att det kanske går att sy en själv eftersom jag i alla fall inte har råd att lägga ut 45 pund plus frakt för det.

Fast det skulle nog aldrig bli av. Men drömma kan man ju.

Projekt nr 1 i kivinemi är dasset som måste piggas upp. Där har jag massor av idéer med färg och detaljer. Har haft idéerna i flera år men det blir ju aldrig av. Nu ska vi ju dit i påsk men det känns inte läge att måla om då i minusgrader. Det får bli i sommar.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Men alltså. Kan man inte ta såna nät som är till för att ha över sängar istället. Jag köpte ett på rusta för 79 spänn till min extradotter och det är väldigt stort måste jag säga. Jag tänkte kanske prova i sommar. För jag bor ju i myggans himmelrike...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback