Plantmobil

plantmobil

Den är ju ursöt denna "plantmobil" från den finska kanalen Yle. Där finns massor av tips på roliga saker att göra...

men just nu finns det inte ork för någonting. Jag är sjuk igen! Usch och fy vad irreterad jag blir!!

Jag var på handledning på förmiddagen och påväg hem (jag har lästid på torsdag eftermiddagar) köpte jag broderitråd. Jag ska brodera på ett skynka att hänga för den fula tvättmaskinen som står i vårt kök.

Något snille tyckte det var en bra idé att borra hål och dra alla vattenslangar och annat framför maskinen istället för bakom. De kan jag inte skymma med lite tyg tyvärr men något bättre blir det nog. Nu har jag dock ingen ork alls att sy eller brodera. Kanske att brodera... men att klippa till tyg och fålla det orkar jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback