Snart är det dags för månadsutvärdering...

av hur det har gått för mig att ta mig från detta:

fjäll



till nåt som ska likna det här:

klä
bild från: unitybride.no

På torsdag har det gått en månad sen jag började min väg mot toppformen.
Hur har det gått?
Hm.. ganska bra tror jag. Men jag har inte gjort några stora inskränkningar alls förutom att jag bytt ut en och annan öl mot ett glas vin istället. Jag kunde ju ha druckit vatten istället... men det kommer sen.

Jag har tänkt på vad jag ätit. Jag har minskat på portionerna och jag har tränat ganska mycket.

Men nu har jag ju som sagt blivit sjuk. Hittills har det nog inte inverkat så mycket på just vikten eftersom jag igår inte klarade av att få i mig annat än lite frukt och på kvällen lite vaniljglass och en riskaka. Men jag vet ju hur jobbigt det kommer bli att komma igång igen efter att man haft feber. Och det är ju så svårt att ta det lugnt i början vilket jag verkligen måste för att inte bli sjuk igen.

Men jag ska tänka positivt! Det ska gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback