Brudpsykos?

Har du drabbats av brudpsykos?


1.
Du har någon gång skrikit till din blivande make att du ångrat dig.
2. Du har förväntat dig att alla ska vara minst lika intresserade av ditt bröllop som du är.
3. När en kompis pratar om en pojkvän som varit otrogen så pratar du hellre om vilka blommor du ska ha i håret.
4. Du köper fem sorters vit spets för att se vilken nyans som passar bäst som slöja.
5. Hela världen rasar om det visar sig att din blivande makes bröllopsfrisyr blev två millimeter för kort.
6. Du har mer än en gång funderat på att ge brorsonen femtio kronor för att han ska låsa in de blivande svärföräldrarna på toaletten under hela bröllopet.

Har du svarat ?JA? på mer än en fråga så är du i farozonen för att drabbas av en brudpsykos ? så försök coola ner och ha kul i stället. Allting måste inte bli perfekt.

Det här hittade jag på www.aftonbladet.se

Jag kan glatt konstatera att jag inte svarat "JA" på något fråga och att jag alltså verkar utom farozonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback