Demontering

Idag kommer I. hit och vi ska plocka isär våra möbler. Imorgon kommer D med en liten lastbil och vi ska packa ner alla våra saker och städa ur lägenheten. På söndag flyttar vi från Umeå på riktigt.

Det känns lite konstigt.

Igår satt jag med på mitt sista styrelsemöte med
SOSUM. Det var faktiskt vemodigt. Jag har varit ordförande i föreningen i ett år nu och före det vice ordförande i ett halvår. SOSUM är lite som mitt barn. Även om det i perioder har varit jobbigt och betungande har det ju också varit fantastiskt kul och utvecklande. Efteråt bjöd dem mig på italiens buffé på Operan. Det var väldigt trevligt. Synd att jag inte kände så mycket smak för alla sa att det var jättegott. Det bästa var det vita brödet, haha, och jag var inte den enda som kände så. Vi är nog många som inte äter vitt bröd så ofta i dessa GI dagar.

Hälsostatusen är att vi fortfarande inte är friska. D är väl fortfarande sämre än vad jag är men jag har lyckats dra på mig ögoninflamation också. Enligt distriktsköterskan ska jag skölja, skölja, skölja och om det inte gått bort i mitten av nästa vecka ska jag uppsöka läkare.

Trevlig helg!

sos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback