Flytten

I Fredags flyttade vi till Sundsvall. Vi har båda åkt på influensaliknande förkylning så det var inte så jättekul att åka bil halva dagen och sen bära. Dessutom fick vår bil för sig att inte starta då och då, helt oförklarligt.

Nu är jag i Umeå igen, i den öde lägenheten. Det finns möbler men inte så mycket mer. Tur att datorn är kvar!

D. har sin andra dag på nya jobbet. Förutom att han är sjuk och att det i sig är jobbigt, han kommer inte ihåg saker som folk säger till honom, viktiga koder och sånt, men förutom det så verkade alla snälla, trevliga och han tror att han ska trivas bra. Väldigt skönt att höra!

Jag hade ett väldigt jobbigt seminarium i går morse. Det var inte seminariumet i sig som var jobbigt utan febern. Idag har jag helt ledig och ska bara vila och bli frisk. Imorgon kväll ska jag gå som observatör på ett rättegångsspel och på torsdag har jag ett seminarium sen är denna termin äntligen till ända.

Kommentarer
Postat av: Elise

välkommen till sundsvall! :) Hoppas ni ska trivas här!
Angående bröllopet, har ni tänkt nån speciell klädsel för gästerna? Kom å tänka på det idag... herrejesus, vad ska jag ha på mig? ;)

2007-01-10 @ 19:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback