Finfin blomkruka med decoupage

Eftersom det var omöjligt att få tag på decoupagelim här i Sundsvall fick svärmor rädda mig. I uppsala finns det!

Jag valde att inte förmåla krukan eftersom det då ju bara skulle bli en "helt vanligt blommig kruka" som D uttryckte det. Och det är jag ju inte intresserad av.

Jag är nöjd med rusultatet.

decoupage


Dessutom har jag fått leka lite i Photoshop Elements och börjar nu lära mig lite av vad man kan göra även om vi inte alltid är på god fot med varandra, jag och programet.

Nu vill jag göra en till matchande blomkruka för symetrins skull men jag har ingen hemma så det får vänta. Tänk vad fint det skulle bli i vår nya lägenhet, som vi inte har.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jättefin kruka..... man kan verkligen hitta sin egen stil med decoupage.
Jag vill ge dig ett tips. Jag öppnade nyligen en hobbyaffär inom decoupage, jag har papper från Italien. Du kan gå in på min hemsida och webbutik och titta på alla fantastiska papper, därtill har jag lim, färg och olika lacker för att förgylla decoupagealstrerna med. Välkommen.
Mvh Cecilia
Dekorationsverkstan
www.dekorationsverkstan.se
[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback