Göra fotoalbum

Åh, vad svårt det är!

fotoalbum
Jaha, hur får man bort den vita ramen då?

Jag lät framkalla de bilderna jag tyckte var bäst. Det var nästan 200st! Sen började sätta in de i albumet. Som tur var klistrade jag inga utan bara lade dem där jag tyckte de skulle vara. Jag gillar att det är mycket luft så att varje bild får komma till sin rätt. Vissa bilder kan man givetvis trycka ihop många på samma sida men de riktit fina vill jag ju ha för sig själva eller två och två.

Helt plötsligt var albumet slut! Och jag hade bara kommmit till middagen!

Nu har jag tagit bort förberedelserna dagen innan och massor av andra kort. Nu är det till och med två tomma sidor på slutet där jag tänkte att några bilder från bröllopsnattshotellet ska sitta (jag höll på att skriva "från bröllopsnatten" men riktigt så kul ska vi inte ha...)

Nu får jag helt enkelt köpa ett till enkelt album tror jag och sätta in de foton som blev över. Ett sånt som man bara sätter in det i fickor. Det får bli ett officiellt album som man kan visa folk (där det är lagom många bilder så att folk inte somnar) och så ett med massor av bilder (för mig!)

Kommentarer
Postat av: vendeley

hihi. roligt! jag tycker absolut att du ska göra ett bara för dig. :)

2007-07-12 @ 08:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback