Norredahelg

Är rätt sliten idag efter två dagars festande. Men kul var det. Lördagen var ju helt fantastisk på dagen när vi kunde sola på bryggan hela dagen! Fantastiskt. Fast så började det regna på kvällen igen men då var vi under tak i alla fall. Jag och D gick och bastade och då gjorde det ju inte heller något. Bara mysigt att bada i hällregnet. Sen gick vi och lade oss redan vid 12 men vi hade varit upp till 04 dagen före och ändå gått upp vid 09. Så jag tycker vi är ursäktade! :)

Fredagskvällen var riktigt kul! Jag tillbringade bland annat tre timmar i bastun. Jag och en tjej satt och pratade och hade jättetrevligt. Inte konstigt att man var uttorkad dagen efter (för det hade ju bara med det att göra!)

image436

Sola, bada, dricka öl på bryggan. Leka i vattnet, leka med hunden. Äta god middag och dricka gott!
Spela lite kubb, spela fotboll, stå på händer och så klart; äta lite mer.

Kommentarer
Postat av: vendeley

det ser ut som du haft riktigt härliga dagar! :)

2007-07-17 @ 22:33:05
Postat av: kajsa

vad kul med digital scrapbooking! uuuh, en san nord jag ar, tanker bara pa designen, men men, vilket program har du anvant?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback