Så trött att jag inte ens orkar lyssna på radion

Borde man gå och lägga sig då?

Jobbade lördag till söndag och sen måndag till tisdag. Nog för att vi får sova på natten men bara 6 timmar och det är inte alltid den bästa sömnen. Nu är jag jättetrött!

Jag känner att jag borde göra något. När D var hemma ensam i lördags passade han på att tvätta (full tvättkorg), putsa alla fönster (jätteskitiga) och gå och handla (i affären en mil bort) och sedan laga mat och förbereda picnic inför min födelsedag dagen efter.

Idag har jag:

Joggat (2,5km sen stannade jag och plockade lite blåbär och gick hem)
Duschat
Värmt mat (rester från i söndags, mat som D har lagat)
Tittat på Martha Stewart show
Suttit framför datorn

Hm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback