Tillbaka till rutiner

Nu var man hemma igen. D har börjat jobba, vilket han inte alls tycker är kul och mycket jobbigt. Jag leker med bilder och tänkte förska ge mig på att leka/lära mig photoshop. Vi får se hur det går...

Tänkte också försöka mig på decoupage för första gången. Ni får se resultatet sen.

Har dock sovit jättedåligt i natt eftersom jag har haft konstigt, oförståligt ont i handleden. Jätteobehagligt. Jag kände av det igår lite grand. Sa till D men han bara skakade på huvudet. Ännu en av mina konstiga, oförklarliga krämpor. Men på natten blev det mycket värre och gjorde jätteont så jag inte kunde sova. Jag slumrade från och till, tillslut gick jag upp vid halv 3 och kollade på teve en timme. Somnade sen i soffan och vaknade av en orolig D klockan 6 på morgonen. Men nu är det mycket bättre igen. Konstigt, konstigt!
Sov vidare så halva förmiddagen försvann. Trist men men, inte mycket att göra.
vardag

Två gratis träningstidningar väntade på mig här hemma. Både ville ha mig som fortsatt prenumerant,  men icke sa nicke. Nu blir det internetläsning istället, bättre för ekonomin. Till tidningarna blev det fruktsallad på äpple, päron, kiwi och annanas, youghurt, några walnötternötter, hasselnötter och havregryn. Mumsigt och nyttig. Back och track nu efter flera veckors svullande (som faktiskt inte visade så illa på vågen som jag trott).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback