Hur berest är du?



Eftersom jag egentligen inte har tid har jag så klart hittat någon konstigt att göra.

Jag har tydligen besökt 10% av världens länder. Det är ju på tok för lite tycker jag! Inte får jag någon ny grön yta efter bröllopsresan heller, för Grekland har jag ju redan besökt. Det är ju ofta så, frankrike och italien har jag ju varit i flera gånger tidigare också. Men nu är det ju faktiskt så här; det spelar ju inte så stor roll. Det är ingen tävling, eller hur?

Jag vill till:
Laos, Kombodja, Vietnam (när D fyller 30 har vi funderat på, men det beror nog på hans ev. motorcykel. I så fall får jag väl åka själv, men det är inte så kul. Någon som vill med?)
Costa Rica. Dit vi hade planer på att åka på bröllopsresa till. Har dock tänkt att ta denna resa efter sydostasientrippen eftersom deras regering sett till att naturen kommer bevaras, jämfört med typ Vitenam.
Japan. Har länge varit facinerad av japanernas sätt att leva. Det stressiga storstads-tempot och samtidigt det buddhistiska, lugna.

Kommentarer
Postat av: madlin

Kambodja skulle jag också vilja resa till! Du är ju mycket mer berest än mig iaf ;) Jag har bara hunnit med Skottland, England, Danmark, Finland, Norge, Tyskland. Ungefär! Väldigt exotiskt! HA HA! Fast det blir de ändring på efter bröllopet!

Postat av: vendeley

Du slog mig med en procent. ;)

2007-06-09 @ 22:45:34
URL: http://vendeley.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback