Nygift

Så,då var vi gifta! Det är lite svårt att förstå så vi går runt och kallar varandra för "min man" och "min fru" hela dagarna.

Allt var verkligen perfekt! Det är så konstigt att inget gick fel. Att vi var så lycksaligt glada! Att vädret var fint (fast det regnade både dagen före och efter!). Vi har redan sett några bilder och ibland måste man nypa sig lite i armen "Men det är ju vi!". Och vi var så snygga :) Otroligt fin vigsel. Perfekta gäster, perfekta tal. Maten och vinet var gott och räckte. Tårtan var jättefin och mycket uppskattad. Ojoj det var så bra! Vi är så nöjda!

Jag ska ge en mer omfattande beskrivning snart. Ska försöka hinna innan bröllopsresan, nu när minnet fortfarande är färskt.

Nu går vi bara runt och myser. Vi är nygifta och lyckliga!

brudfölje

Vi och brudföljet

Kommentarer
Postat av: Stina

Grattis!!!
Ni var verkligen jättefina och jag tycker inte alls att din frisyr ser stor ut men jag vet hur det är. Jag klarar inte heller att ha håret större än normalt för jag känner mig som Marge Simpson med det blir ofta snyggare på kort.
Jag hoppas att du lägger upp lite fler bilder snart, även på din bukett.
Jag är också lite nyfiken på var ni har fått tag i de snygga glasen ni har med på bilden?

2007-06-19 @ 10:43:50
Postat av: madlin

Oj så fina ni var! Stort grattis ännu en gång!! Vi vill se mer bilder :D

Postat av: kajsabajsa

ååååå, det var så vackert! jag ryser när jag läser om händelseförloppet, kändes exakt så. jag är fortfarande imponerad av daniels val av klädsel så snyggt! och såklart var bruden vackrast av dem alla! ja, som ngn talare sa, det perfekta paret fick det perfekta bröllopet. (känn ingen press för fortsatta perfekthet, men ibland kan det ju vara super att ALLT stämmer) ha det så himla kul och skönt på resan nu. puss.

2007-06-20 @ 10:43:57
URL: http://kajsaspyssel.blogg.se
Postat av: Västmanländska i skåne-exil

Hej! Vad roligt att läsa om er dag och att se bilder. Ni är så vackra!

2007-06-21 @ 11:14:05
URL: http://ulejbro.blogsome.com
Postat av: mrspitepalt

å, vad fina ni är!!!

2007-06-21 @ 11:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback