Sista planeringen

Igår satt jag och min brudvän R på golvet i hans lägenhet och gjorde tre toalettdekorationer. Toalettern är nämligen sjukt trista så jag tyckte att de behövde lite färg. R är perfektionst. Det krävdes många "det spelar ingen roll det är bara för färgens skull" men tillslut blev de klara i alla fall.

kollage

Tidigare på dagen hade jag varit hos frissan och plockat och färgat ögonbrynen samt gått igenom frisyren (igen och hon har rätt, jag ger mig) och sminkningen. Nu har jag till och med vant mig vid mina nya "ögonbryn".

Senare på kvällen åkte vi hem till Mattias och Lottis där också Isa var. Vi provdrack fördrinken och åt middag och gick igenom tidschemat. Det verkar inte vara några konstigheter, det mesta löst.

På Isas (toastmaster) telefon ringde det mystiska samtal som jag inte fick veta något om.

Trots att jag hävdar att jag är lugn och inte alls stressad så kan jag inte sova! Jag sov kanske fem timmar i natt eller något liknande. Vid tre gick jag upp och gjorde is! Men om några timmar kommer D hit och jag brukar ju alltid sova bättre med honom vid min sida.

Imorgon ska vi fixa med grejer på dagen. Jag ska fika med min bardomsvän K och hennes bäbis som jag aldrig träffat eftersom de bott i Belgien. Det ska bli jättekul. På kvällen ska jag och D gå ut och äta.

På fredag ska vi skjutsa kläder hit och dit. Klänningen till frisören. Frockcoaten till bestman och massor av saker hem till Mattis och Lottis där vi också ska sova den sista natten som ogifta.

Och jag har just gjort klart festprogramet!

Kommentarer
Postat av: madlin

oj oj oj, slutspurten nu då! Va skönt att eran lista nästan är tom så här dagarna innan. Pirrar i magen av att bara tänka att DU ska gifta dig om några dagar. Ha ha!

Postat av: vendeley

Du, kom ihåg att att andas med! ;)

2007-06-13 @ 19:12:58
Postat av: vendeley

jag hoppas ni får en underbar dag imorgon med fint väder och fina minnen! :)

2007-06-15 @ 09:30:42
URL: http://vendeley.blogsome.com
Postat av: Västmanländska i skåne-exil

Håller alla tummar för er imorgon! Hoppas dagen blir allt ni önskat och lite till!

2007-06-15 @ 14:54:59
URL: http://ulejbro.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback