Brudhår

I natt hade jag en till bröllopspanikdröm. Det är min andra. Jag hoppas att de inte blir så många fler.

Jag drömde att jag satt hos frisören och det var bara några timmar kvar till vigseln. Hon envisades dock med att bara fila mina naglar och inte alls göra någon frisyr! Jag sa till henne att hon måste börja med håret men hon sa att naglarna var viktigare. Jag försökte övertala henne och visa hur jag ville att håret skulle se ut men då kom bara en till tjej och hjälpte till med andra handens naglar! Dessutom fick min kompis inte följa med in i salongen utan fick stå och tryck näsan mot rutan för att se något.

Jag tror att jag ska tolka detta som att jag borde ringa min frisör för konsultation.

Ramlade över denna sida:
www.haircomesthebride.com där kan man få massor av inspiration och se före- och efterbilder.

image228

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback