Gästboks-tjat

Vad vi letar efter är en pärm att ha som gästbok och ett fotoalbum som går i samma stil. Det vore kul tycker vi. Vad vi har är en planeringsbok som är turkos men som tydligen har slutat tillverkas. Inget liknande går att uppbåda på denna jord.

Vi får nog byta färg i alla fall.

Jag fick tips här om
ordning och reda. Tyvärr finns inte den affären här och inte i Uppsala heller. Det går väl i och för sig att lösa men det är lite trist att inte kunna gå och känna på dem innan man köper dem tycker jag.

Dessa hittade jag på deras hemsida:
image247
Som gästbok

foto
Som fotoalbum

Fast de ser ju inte ut att vara riktigt samma färg på den rosa. Tråkigt. Och rosa är ju lite väl rosa...
Jag efterlyser fler färger!

Men det är kul tycker jag med utrymmet för att sätta dit ett foto eller en bild. Där kan man klistra fast en snygg lapp som det står just Gästbok eller liknande.

Finns det fler förslag där ute?!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kolla Åhléns pappersavdelning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback