Min säng, inte mitt pris

Jag har hittat min säng!
En sån som jag vill ha, åh vad fint, och den finns 180cm också. Det är inte så vanligt bland stolpsängar.

image241

Den finns på www.escapehome.se

Jag och D har en 120cm bred säng som vi trivs rätt bra i. Men det vore ju skönt med en lite större säng har vi tänkt. Där vi bodde förut fick vi inte plats med mer än en 160cm säng men det ville vi inte köpa. Vi tänker att om eventuella framtida barn också ska få plats i sängen måste den vara 180cm bred (tips från blivande svåger och svägerska tror jag). Därför har vi helt enkelt väntat med att köpa en ny säng tills vi får plats med en. Och råd! Denna ursnygga säng kostar 25 500kr!!!!

Vi får nog trängas i den vi har ett tag till. Mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback