Snöstorm, så jag slipper

I går när vi gjort oss i ordning för att ta oss till gymet så visade det sig att det stängde mycket tidigare än vi trott. Så istället för ett supertufft benpass blev det en ordentlig promenad på en och en halv timme. Det var riktigt skönt. Väl hemma igen poppade vi popcorn och drack en öl innan vi tog tag i pizzabakandet.


Pizzan blev supergod. Vi hade på paprika, massor av räkor och fetaost. Själklart hade vi gjort tomatsåsen själva. Det blir ju så mycket godare då.


Sen efter ett halvt glas vin somnade jag i soffan när vi kollade på film. Jag var så trött! Jag försökte verkligen hålla mig vaken men det gick inte.

Imorse vaknade vi hyfsat tidigt och åt långfrukost och kollade på veckans avsnitt av Grey's anatomy som vi spelade in i onsdags. Det är det ändå program på teve som verkligen är värt att se!

På förmiddagen har jag övningskört vilket jag tycker är superläskigt men måste ta tag i. Eftersom jag har denna konstiga, icke rationella skräck för att köra bil har jag skjutit upp det här gång på gång. Varje gång D har frågat om vi ska köra har jag hittat på någon ursäkt. Nu har vi bestämt att D helt enkelt ska styra upp det hela och helt enkelt bestämma "nu kör vi!" Det är skönt att kunna lägga över ansvaret på någon annan även om det är allt annat än moget. Det struntar jag i. Jag hoppas på att det ska komma. Det brukar ju vara så med allt att inspirationen kommer först efter ett tag. Jag vill att det ska vara så med övningskörningen också.

Men nu har det blivit snöstorm så jag slipper eftermiddagens körpass (fast ska jag vara ärlig så var det ganska kul att köra i förmiddags).

För övrigt tror jag att body Combat-passet tog mer än jag trodde igår. Jag har lite träningsvärk i både rygg och axlar. Vad bra! Nu blir det absolut några såna pass till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback