Uppsalhelg

Vi är verkligen trött idag. D somnade på lunchen och var nära att somna på sina möten. Jag har hållt mig vaken men det har varit verkligt jobbigt!

Helgen har varit mysig, kul, trevlig och allt man kan önska sig. Ja, förutom bra väder. Det var några timmars sol men tidvis regnade det och var riktigt kallt och tråkigt.

På fredagskvällen var vi hemma hos kompis A och drack en flaska vin. Det var kul att träffa lite nytt folk och gamla vänner (även om jag inte vet om jag vågar säga det då C verkar ha lite åldersångest). När tjejerna gick ut gick vi och killarna som var där hem.




På lördagen var vi hemma hos D's mamma vilket som vanligt innebar fika, mysiga samtal och för min del läsning av de senaste inredningstidningarna. Kvällen spenderade vi hemma hos D's bror med familj. Det är verkligen kul att få umgås med en "fungerande" familj i jämförelse med de på praktiken. Där fick vi leka med barnen som är så goa och fina. Deras föräldrar är också fina och de bjöd både på trevligt sällskap och mat och vin.

De sista timmarna av dygnet var vi på O'Connors med nästa vän med ålderspanik. Snart fyller hon, *viskar så ingen hör* trettio år. Hon berättade vilken ångest hon hade när hon fyllde 25år. Jag har ingen sån panik men med tanke på att jag ska gifta mig ungefär samtidigt så trodde hon att åldersångesten var utbytt mot bröllopsstress. Det är ju tur att man slipper båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback