Bröllopsrenovering

Igår var jag en sväng på stan och köpte lite olika skönhetsprdukter. Renoveringen ska börja.

Det blev en aloe vera-handkräm till mina naria händer och trasiga nagelband.
aloe vera
www.ahlens.se

Krämen verkar bra och luktar gott. Det skador ju inte heller att förpackningen är snygg och passar in i vårt badrum :)

Det blev också lösnaglar som jag tänkte testa. Jag har insett att jag inte kommer vara nog lugn för att kunna fixa franska manikyr själv kvällen före bröllopet.

På Åhlens hemsida finns det tips för både det ena och det andra. Förlag på hemmaspa och sminktips.

Jag har också fortsatt min jakt efter en ny parfym. I nöd och lust har skrivit flera gånger om en bröllopsdoft. Jag har läst om det på flera ställen, en doft som man bara ska använda runt bröllopet för att genom doften senare kunna återskapa minnen. Så långt hade jag inte tänkt gå men min parfym börjar ta slut och jag behöver en ny, snart. Det är dock så otroligt svårt att hitta en doft som man trivs med och passar i. Jag provluktar på ett par parfymer varje gång jag är på stan. Just nu lutar det åt Lancôm's Attraction:

image328



Vidare så blev det en djuprengörande ansiktsmask, kroppsskrubb och hudkräm.


Kommentarer
Postat av: mrspitepalt

Ta en paus i bröllopsbloggandet och svara på min utmaning.

2007-05-03 @ 17:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback