Måste springa lite till

Efter ännu fler problem med bröllopsplaneringen är jag idag totalt slut. Det känns som att det mesta går fel just nu. Men men, jag får tänka på att det viktigaste faktiskt är att vi blir gifta.

Idag när D steg in genom dörren sa jag: vi måste få göra något roligt ihop!
Vi pratade om att allt vi gör är att prata om problemen och det praktiska kring bröllopet och gör inget kul tillsammans. Vi bara längtar till bröllopsresan då vi ska få rå om varandra och ha kul, slappna av och mysa. Men vi måste ju få göra något nu! Prioritera.

Idag: tvättdag.

Jag är trött, trött. Som jag skrev så är det sista dagarna på praktiken. Hela terminen har jag varit inställd på att imorgon är den sista dagen. Sen är det semester! Men på måndag ska jag gå mitt intropass för sommarjobbet. Det känns som när man är inställd på att springa en mil och när man väl är i mål så flyttar någon på målsnöret. Då känns det oöverstigligt att springa lite till. Hade man dock varit inställd på att springa en och en halv mil från början så hade det gått bra.

Kommentarer
Postat av: evans

När ska ni gifta er?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback