Min första utmaning

Jag har blivit utmanad av Mrs Pitepalt

Tre saker jag inte förstår:
Varför så många personer är så rädda för vad de känner
Varför man nästan alltid har dåligt med tid
Varför det bara går dåliga serier på teve när man väl ska kolla på teve.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
En vacker tekopp med rött te i
Bröllopsplaneringshäftet
Gästlistan till bröllopet

Tre saker jag gör just nu:
Bloggar
Lyssnar på teven
Dricker te

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Arbeta på ett jobb jag verkligen gillar
Resa just så mycket som jag vill
Skaffa familj

Tre saker jag kan göra:
Jag kan spela chinachack (och jag är bra)
Jag kan åka slalom
Jag kan laga mat

Tre saker jag inte kan:
Diska
Crawla
Bestämma mig
 
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Dig själv
Andra människor
Jakob Hellman

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Rida
Klättra
Fotografera

 Tre favoriträtter:
Moussaka
Sushi
Klyftpotatis

Tre personer jag utmanar:
Sofie, Vendeley och Zandra

Kommentarer
Postat av: vendeley

Utmaningen är antagen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback