Bio-tajm

Igår kväll var jag och min far på bio. Vi såg Solstorm. Ingen av oss trodde att den skulle vara bra utan vi såg den enbart för att titta på vackra bilder från pappas hemtrakter.

Vi blev positivt överaskade! Den var ju riktigt bra!

Första gånen jag och D var påväg med bil in i Kiruna och malmfälten tronade upp sig framför oss utbrister D förfärat

-Mordor!


image831

Och ja...

image832
foto: www.vk.se

image833
egen bild

I Kiruna kyrka är jag döpt. Den har blivit framröstad till Sveriges vackraste kyrka. Och det är den verkligen!

Kommentarer
Postat av: kajsa

ja, den är så vacker. Hoppas att den kommer hamna på en vacker plats igen efter flytten. Det är så sjukt att allt bara ska flyttas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback