Färg!

Ramlade över denna bok som jag skulle vilja ge i julklapp till väldigt många jag känner.

image729

Men det skulle vara dyrt. Och väldigt oartigt.

Bokus websida står det så här:

"Vågar du aldrig annat än vitt? Är du fast i latteträsket? Går du i tapetseringstankar, men känner dig osäker på om du ska ge dig på stormönstrat? I FÄRG PÅ TAPETEN får du mod att förverkliga dina idéer. Allt är möjligt! Det är fritt fram att blanda blankt och matt, struktur och släta ytor, blommigt och rutigt. Visst kan du måla garderoberna barbierosa. Självklart kan du matcha en modern tapet med en 1700-talsugn. I FÄRG PÅ TAPETEN lackas köksluckor, målas kylskåp och dekoreras golv. Njut av färg och mönster i hela ditt hem!"

Måste ju erkänna att vi är rätt dåliga på mönster. Å andra sidan är vi rätt bra på tavlor. Och färg är vi bra på.

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Hi, hi - du skulle se hur det ser ut hemma hos oss. Förutom den mörkbruna fondväggen i sovrummet är det ljust, ljust överallt. Men jag jobbar på att få in mer färg :)

Postat av: Västmanländska i skåne-exil

Jo, jag förstår hur du menar. Vi bor ju nästan helt nytt och då måste man jobba på att få in personligheten. I vår förra lägenhet från 50-talet hade man liksom lite charm på köpet. Det är nog som du säger - kanske handlar det inte om färg utan om personlighet.

2007-11-02 @ 09:14:55
URL: http://ulejbro.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback