Istället för sängbord

Det är verkligen inte lätt att ta kort i ett rum med mörka väggar och det är molnigt ute! Ni får hålla till godo med dessa dåliga bilder.

Med våra stora, nya, 180cm säng fanns det inte så mycket utrymme på sidorna för några sängbord. Vi funderade länge på hur vi skulle lösa problemet.

Ett förslag var en var sin liten pall. Men när vi såg dessa hyllor föll det på plats. Det här ger ju mycket mer plats för böcker, ljus, glasögon, väckarklocka och annat.


sovrum

Tänk att man inte ens orkar bädda sängen innan man tar korten... Vårt val att köpa ett jättestort täcke är vi också nöjda med och jag kan erkänna att vi än så länge bara använder ena sidan av sängen. Den är ju så stor! Det knäppa är just att vi bara använder ena sidan av sängen och inte ens ligger i mitten!


sängbord

Valet av färg är vi dessutom otroligt nöjda med! De, nu mera, vackra garderoberna som är tapetserade får ni se en annan gång. Sovrummet är dock inte alls klart.

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Åh, vad mysigt.. jag vill också tapsera om sovrummet. Min sambo är dock lite lat.. så jag tror jag ska fixa det på egen hand (eller helt enkelt be sväronen de ställer nog upp) någon dag då jag vet att sambon blir sen. Vill ha någon liknande färg, vill ha ett vilosamt sovrum... nu har jag orange/gula väggar som förvisso har astronomiska mönster - tyckte det var supersnyggt när vi flyttade in.. men... inte nu längre.

Postat av: Sandra

Det var riktigt snygga att ha hyllorna som sängbord, me like!

2007-11-03 @ 13:24:32
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: Västmanländska i skåne-exil

Vad mysigt!
En sänglampa åt det där hållet är vi på jakt efter. Var har ni hittat er?

2007-11-05 @ 09:52:48
URL: http://ulejbro.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback