Jag blir galen!

Är det någon som har en hjälpande hand!?!?!

Jag sitter och ska vara duktig och skriva om tidigare forskning och olika spännande teorier. Och vad händer? Jo, word bestämmer sig för att avsluta hela tiden! JAG BLIR GALEN!

- Har du ingen säkerhetskopia? frågar mannen smart.

- Det är klart jag har! Men den är ju likadan!

Så nu kan jag inte skriva något i mitt finfina dokument. Och när jag försöker kopiera text och sätta in i ett nytt dokument så blir ju det likadant.

Jag kan ju inte behöva skriva om flera veckors jobb?

HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Jane

Det kan hända att du har för lite minne. Har haft samma problem fast i ett bildredigeringsprogram. Allt funkar fint tills man ska lägga in text. Prova att difragmentera datorn (tror det heter så när man packar ihop informationen) det hjälpte på min dator. Gå även igenom bilder etc, vad behöver du och vad behöver du inte? Är ingen expert dataproblem fixar mannen, men så här gjorde vi sist i alla fall + satte in mer minne i datorn.

Postat av: Evasleva

jättetack för tipset men minnet är det inget fel på.

2007-11-28 @ 14:00:39
URL: http://www.evasleva.blogg.se
Postat av: Soffy

Så där var det på vår dator för ett par veckor sedan. Bara word som krånglade. Vi scannade och det visade sig att vi fått in virus och virusprogrammet la av. Tyvärr vet jag inte om din text kan sparas!
Det är hemskt när sånt händer - och alltid gör det det när man håller på med ngt viktigt! Lycka till!

2007-11-28 @ 14:34:44
URL: http://tillsoffy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback