Shopping

Igår hade jag en trevlig dag i Stockholm med pysselKajsa. Vi gick i inredningsbutiker och lite klädaffärer. Vi åt supergod macka, drack (småäckligt) kaffe. Vi gick och gick. Vi åkte lite tunnelbana och avslutade kvällen med sushi, en flaska vin, underbar belgisk choklad och supergod espresso.

Jag kom hem med tre kuddar från Indiska. Ja, Indiska finns ju här också men dessa kuddar var faktiskt slut här. Och två klänningar från Vila. Ja, Vila finns ju här också men kanske inte just dessa klänningar som var på rea och i rätt storlek. Jag är mycket nöjd!

image755

extra sittplatser till vardagsrummet. Det kändes lika bra att köpa dem före helgens inflyttningsfest.

Och idag är det "En köpfri dag" och jag måste tyvärr medge att jag inte kommer stödja det. Jag har saker jag måste köpa idag.

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Julen is the shit. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback