Våra foton från natten

Ja, den där bröllopsnatten var ju för ett tag sen. Men när jag nyss fick en kommentar om inbjudningskorten och kikade i kategorin "vårt bröllop" så såg jag ju att våra kort från hotellet inte var med.

image861

Eftersom förutseende svägerskan lämnat en proteindrink till oss på sängen var det vad vi drack när vi kom till hotellrummet. Jag var ju vrålhungrig! Jag hade inte haft ro att äta så mycket under själva bröllopsfesten (två bitar tårta åt jag nog i alla fall men så mycket som jag dansade...) Så blev det lite choklad och jordgubbar! Och typ en liten klunk champagne.

image862

Jag har hört många berätta om att det tog timmar för den nyblivna maken att peta hårnålar ur fruns hår. Men sånt orkade inte vi hålla på med! Jag sov helt enkelt med de tusen nålarna i håret och så här såg det ut vid frukosten :)

image863

Vad underbart skönt det var att ha två nätter på hotellet! Det kan jag rekomendera alla. Vi var inte direkt sugna på att lämna hotellrummet vid tolv. Vid två tror jag att vi tog oss ut på stan för lunch. När vi kom tillbaka efter att ha varit och ätit fanns det en ny flaska chapagne och mer frukost och choklad på rummet! Härligt! Fast vi tyckte att de var snåla med chokladen ;) Det var i alla fall mycket trevligt medan vi gjorde oss i ordning för att gå ut och äta.

Kommentarer
Postat av: mrspitepalt

Åh, vad trevligt det såg ut. Så där mysigt hade inte vi det. Ingen choklad, inga vindruvor. Fast vi spenderade några timmar åt mina hårnålar, men jag såg ändå ut som dig i håret (fast BETYDLIGT) ruffsigare när jag vaknade. Det kändes som om jag hade My little pony-hår.

Dessutom hade Palten packat, så jag hade ingen tandborste, inget sminkborttagnindsmeddel och endast en liten sommarklänning som jag skulle åka hem i dagen efter. Kändes inte så fräscht att komma hem till brunch med kylig sommarklänning, sminket kvar men lite bortgnuggat och My little pony-håret på svaj.

2007-11-29 @ 20:04:02
Postat av: mrspitepalt

Jag satt hos frisören hela morgonen, så då var det inte så mycket att välja på. Och i all stress och nervositet innan själva vigseln tänkte jag inte så mycket på packning. Och det gjorde ju tydligen inte han heller. Men som du säger, det var ju trevligt ändå.

2007-11-30 @ 08:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback