Vitt, vitt, vitt

Ibland roar jag mig med att surfa runt på bloggar med helt annat stil än min egen. Det kan ju vara väldigt, väldigt fint ändå.

Bland annat lockas jag ibland av bloggarna med vit lantstil. De blir bara fler och fler! Och duktiga på att göra stilleben och knäppa kort är de oftas också!

(Min man skulle bli galen om jag gjorde små stilleben överallt. - Det måste ha en funktion! Även om det måste vara fint också, se inlägget om badrummet).


vitaranunklar
www.vitaranunklar.blogspot.com

image738
www.spetsochsnor.blogspot.com

image739
www. jennyshemochharmoni.blogg.se

Ibland roar jag mig med tanken på vad som händer när de tröttnar på allt det vita och vill ha in färg igen! De kanske blir en motreaktion:

image740
www.ivillage.com

Då måste de måla om allt som de under år har målat vitt.

Jättefina är dessa bloggar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste säga att jag är en stor fan av vitt, och lantligt. Tycker att det är tidlöst på nåt sätt. Men visst är det härligt att få fylla ut med färgklickar! :) Och ja, det kommer förmodligen att komma en dag då jag blir helt såld på typ grönt...så då blir det väl bara till att ta fram penseln antar jag :P Kram/Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback