Det är ju som om jag inte vill

Jag ska skriva PM till min c-uppsats. På torsdag ska det mailas in och imorgon är D ledig så då vet man ju att det inte blir så mycket gjort. Dessutom har jag själva hemtentan att skriva, den som ska skickas med post på fredag.

Jag måste plugga idag!

Vad händer. Jag gör allt och ingenting! Jag hittar till exempel min dagbok från då min mamma var sjuk och dog. Jag läser och gråter i en timme. Och det känns så mycket viktigare än att hitta på nåt vetenskapsteoretiskt perspektiv...

Dessutom har jag ju bestämt mig för att jag ska springa idag!

Nä, nu måste jag ta tag i det här!

Kommentarer
Postat av: Soffy

Tro mig - jag vet hur det är! När jag pluggade var jag likadan ibland, det är svårt innan man kommer in i "flowet"

2007-10-31 @ 09:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback