Ja, alltså... Har du något råd?

Den här tröttheten jag pratade om...

Kom ju på sen att jag alltid blir så här. Det har lett till tre läkarbesök var av ett ledde till en utredning av mitt hjärta. EKG, blodprover, tester, tester, 24-timmars EKG och avslutande ultraljud av lilla hjärtat sådär den 20 december förrförra året. Nä. Inget fel där inte! Lite blåsljudbara.

Trött, trött. Det är så hemskt för jag känner mig så lat. Fast det är ju inte det. Jag orkar ju bara inte. Speciellt hemskt är det när mannen springer omkring och är jätteaktiv och hela tiden säger att vi måste sätta fart så att vi blir klara nån gång. "Jag är inte lat, jag är bara trött!"

image704

Har du något bra tips? Något husmorsråd? Någon bra naturmedicin? Lyckopillar, sa syrran. Nä, inte det, kom vi fram till men något annat... Finns det någon hjälp?

Promenader och bra mat: Check!

Ginseng har jag testat en gång men gjorde mig hyperaktiv vilket var jobbigt. Men det kanske är ett bättre alternativ...

Ska skriva PM till uppsatsen. Det går sådär kan jag medela.
På min skärm står det:
"
Min teoretiska utgångspunkt är
                                                                "

verkar som att jag fått ögoninflammation också...

Kommentarer
Postat av: Jane

Perioder av jobbig trötthet kan jag också ha, särskilt då det är mycket att göra. Sätt på en skiva och dansa. När din man blir för stirrig förför honom så lovar jag att han lugnar ner sig och snusar med dig en stund i stället.

Postat av: kajsa

Jag är också sjuukt trött nu. Det verkar som att många är det. Är det psykologiskt eller är det verkligen så att det är mörkret som spelar in? Jag har märkt att även Jack blivit tröttare. Han vaknar fortfarande vid sju, men är liksom segare på något vis. Jag tycker att han kunde sova ut då, men nej, han ska vara vaken, men ligga och böka i min säng och gnälla.... Själv har jag gått och lagt mig vid nio två kvällar irad kommer göra det ikväll med. Det är bara att ge upp liksom. får bara två timmar för mig själv då, men vad ska man göra? jag behöver också någon mirakelmetod!

2007-10-24 @ 20:19:33
URL: http://kajsaspyssel.blogg.se
Postat av: Soffy

Jag är altid som en zombie så här års! Och jag har också gått till läkaren pga det och gjort en MASSA tester. En gång sa det att de trodde jag hade diabetes! Men det tog de tillbaka sen. För mig funkar det med power-nap ca 30min-1 h. Men det är ju inte alla som kan det.

2007-10-25 @ 11:31:05
Postat av: Västmanländska i skåne-exil

Jag har skaffat nåt som heter "Chi-san" från hälsokosten som jag ska testa. Den innehåller schisandra, rosenrot och rysk rot. Toppen sa tanten i butiken. Så jag hoppas på det.

2007-10-25 @ 15:07:20
URL: http://ulejbro.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback