Med svärmor på IKEA

Eftersom mannen hatar att gå på IKEA och svärmor som gillar att strosa på IKEA inte kan göra det pga av valpen så fick de helt enkelt stanna hemma tillsammans.

Alla glada och nöjda. Speciellt valpen som fick en skål med godis till lunch då D tog ur fel låda.

Galgar införskaffades (jippie, ordning i garderoberna!) och en till låda till TV-möblen som vi köpt. Ramar skulle vi ha men det fanns inte i rätt mått.

Nä, jag kan inte hålla mig längre. Jag vill ha jul! I alla fall smygstarta lite... Jag har köpt julgardiner för flera veckor sen...

Igår blev det

image695image696
Lite fint stjärnglitter och pärlband. I rött och guld. Jag tror att det blir julens färger här hemma i år. Ska botanisera bland julsakerna hos pappa innan jag köper på mig något mer. En ny sak per år har vi sagt tidigare, men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken. Och glitter och sånt räknas väl inte?


image697

Denna krans till dörren är jag lite sugen på. Mycket fin tycker jag. Lagom skulle jag säga. Jag köpte den inte nu eftersom det i bakhuvet ruvar en tanke om att göra en egen krans. Men jag tror faktsikt att det inte blir av. Det verkar så svårt.


Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Tack för grattiset :)

Jag är också lite, lite sugen på jul. Men maken drog mig resolut förbi alla julsaker när vi var på IKEA häromhelgen. Men jag har anmält mig till en kurs i att göra adventsgrupper och julkransar, men det är först 24 november.

Postat av: Emma

Tack för kommentaren på min blogg! Jag länkar gärna till dig också om det går bra? Jag vill också ha jul!! Nu!! Jag älskar att julpynta :) Kram/Emma

2007-10-28 @ 22:46:34
URL: http://emmabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback